Оплата та доставка

Як ми працюємо?

Щоб купити товар, який сподобався в нашому магазині, досить зробити кілька простих дій

1
 
 
 
Визначтеся з потрібним товаром
2
 
 
 
 
 
 
Купити
Зателефонуйте нам по телефону
Або натисніть кнопку "КУПИТИ"
3
 
 
 
 
 
 
Виберіть зручний спосіб доставки та оплати товару
4
 
 
 
 
Отримайте ваше замовлення

Способи оплати

Безготівковий розрахунок
Оплата замовлення з розрахункового рахунку підприємства.
Готівкою через банк
Оплачуйте замовлення в любому відділенні банку.
Через Приват24
Оплачуйте не виходячи з дому через Приват24.
При отриманні товару
Наложений платіж. Комісію за переказ грошей оплачує покупець.

Cпособи доставки

“Нова Пошта”
Доставка на відділення або адресна доставка товарів по всій Україні.
“УкрПошта”
Адресна доставка замовлення.
Нашим транспортом
Адресна доставка великих замовлень.
Самовивіз
Бориспіль, Вінниця,
Мелітополь, Кропивницький.

Графік відвантажень товарів

Відвантаження здійснюються в робочі дні

Оформлення замовлення до 12:00
Відправлення в той же день.
Оформлення замовлення після 12:00
Відправка на наступний день.
Самовивіз зі складу - до 16:00
Тільки за умови попередньої оплати за безготівковим розрахунком.

Повернення товару

Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Ми повертаємо товар відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, Ви можете оформити повернення товару належної якості, що не був в експлуатації.

Оформити повернення товару можна при дотриманні наступних умов:

  • товар не експлуатувався (мішок, каністра не були розкриті)
  • збережені всі пломби, ярлики, товарні чеки
  • цілісність упаковки не порушена
  • надаються документи, що підтверджують оплату
  • збережені товарні якості

Повернення і обмін посівного матеріалу соняшника, кукурудзи, сої, гороху, зернових здійснюється у випадках і за умов:

1. Якщо схожість, енергія проростання, смітна домішка, чистота відрізняються від даних, зазначених у супровідних документах (сертифікатах якості або свідоцтвах на партію насіння).

2. Відхилення повинні бути задокументовані висновком Державної інспекції сільського господарства.

3. Оригінал або завірену копію Споживач повинен надати Постачальнику разом з партією товару, що підлягає поверненню.

4. Результати випробувань посівного матеріалу в домашніх умовах не є підставою для повернення товару.

5. Повернення коштів або обмін товару здійснюється після отримання Постачальником від Споживача партії товару, що підлягає обміну.

Повернути товар можна з будь-якого відділення «Нова Пошта»: просто повідомте ЕН отримання товару оператору відділення «Нова Пошта».

Зверніть увагу! Доставку товару при поверненні оплачує Споживач. З Споживача стягується вартість кур'єрських послуг, здійснено у відповідності до вимог Закону «Про захист прав споживачів».

Дії при поверненні товару

Обмін і повернення товару в нашому інтернет-магазині Ви можете здійснити наступним чином:

1. Заповнити заявку на обмін/повернення товару.

Зразок листа на повернення коштів для фізичних осіб - завантажити

Зразок листа на повернення коштів для юридичних осіб - завантажити

2. Надіслати заповнену заявку на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3. Чекайте дзвінка від менеджера протягом 24 годин.

Компанія-продавець, інтернет-магазин POSIVNA, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність і якість, а також відмовити в поверненні в разі пошкодження, наявності ознак користування товару або невірно наданих документів на повернення.

З питань повернення товару звертайтесь за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або за номером телефону +38 (068) 989 03 30